poniedziałek, 5 listopada 2012

Rozdział 3

Wracając z lotniska od razu pojechałyśmy do domu moich sióstr . Dom był ogromny miał 5 pokoi plus kilka dla gości . 8 łazienek , ogromny salon i wielką piękną kuchnię .
Gdy weszliśmy do domu Iza odrazu poszła do kuchni zrobić nam coś zimnego do picia , a Patty zaprowadziła nas do naszych nowych pokoi . Były one wielkie bardzo gustowne , miałyśmy własne łazienki i oddzielne pomieszczenie na garderobę ( w tym pokoju ) .
Gdy schodziłyśmy na dół byłyśmy zdziwione tym ja będziemy teraz mieszkać .
Gdy siedziałyśmy w salonie Iza i Patty zaczeły rozmowę :
- Jak tam , jesteście zmęczone – spytała Patty
- Nie – powiedziałyśmy chórem – A czemu się pytasz ?
- Bo za godzinę będziemy miały gości
- A kto to będzie – spytała Alex
- To będzie zespół i nasza przyjaciółka ,a z dwojgiem z nich chodzimy
- A jaki to zespół , może znamy – spytałam
- Dowiecie się później … – powiedziała Iza
Gdy dowiedziałyśmy się że ma przyjść jakiś sławny zespół każda z nas pobiegła do swojego pokoju się odświeżyć i przebrać
Po godzinie każda z nas była letko poddenerwowana gdy czekaliśmy na tak ważnych gości .
Po pięciu minutach po domu rozległ się dzwonek do drzwi razem z dziewczynami zerwałyśmy się na równe nogi i podeszłyśmy do korytarza i powtarzałyśmy sobie szeptem , żeby to tylko nie było 1D którego już miałyśmy dosyć bo wszyscy . Gdy Patty otworzyła stałyśmy jak zamurowane bo w drzwiach zobaczyłyśmy nasz ukochany zespół Big Time Rush i dziewczyna w ciemnych włosach która wyglądała na nasz wiek .
- Dziewczyny to jest zespół Big Time Rush Logan , James , Carlos i Kendall a to jest Dagmara kuzynka Jamesa . powiedziała Patty
A to jest Alex , Kara i nasza młodsza siostra Jagoda
-My wiemy kto to jest bo my jesteśmy ich wielkimi fankami – zdołałam wyksztusić z siebie
- Cześć dziewczyny – powiedzieli i pomachali z uśmiechem do nas chłopacy i Dagmara
To co może pójdziemy do salonu a nie będziemy tu tak bezczynnie stać .
Na jednej sofie siedzieli : Logan , Ja , James i Alex . Na dwóch dwu osobowych osiedli : Iza i Carlos i Patty i Kendall a na fotelach obok siebie usiadły Dagmara i Kara
- I co już ciekawego widziałyście w L.A – zapytał Logan
- A tak to właściwie nic – powiedziałam
- Noto dziewczyny trzeba iść pozwiedzać – Zaproponował James
- Ale to morze jutro bo dzisiaj nam się zbytnio nie chce nigdzie chodzić , ale nie przejmujcie się to przez tą podróży samolotem
- To może pójdziemy na plaże w Malibu zaproponował Kendall
-No dobra – kżykneła Kara
- No to co dziewczyny chodzmy się przebrać a Ty Dagmara choć z nami
- Z wielką chęcią odpowiedziała
***
Po pół godziny wszyscy byliśmy już gotowi , i dwoma samochodami pojechaliśmy na plaże .
Rozłożyliśmy się na piachu bardzo blisko oceanu . Po chwili poczułam , że za rękę ciągnie mnie James a drugą ręką chwycił Alex , i zaczoł z nami biec w stronę wody . W jego ślady poszedł Carlos , który chwycił Izę i Karę , a Kara zaczela ścigać się z Kendallem i Loganem kto pierwszy będzie w wodzie .
Gdy spokojnie pływałam sobie z Izą podpłyneli do nas Logan i Carlos . Carlos podyłynoł do swojej dziewczyny i zaczeli się całować i przytulać , a My postanowiliśmy nie przeszkadzać , i oppłynąć od nich . Poplyneliśmy do Jamesa i Alex
- I co jak wam się podoba plaża – psytał James
- Jest świetna – odpowiedziałyśmy
- No to co może pujdziemy głebiej – zaproponował Logan
- No dobże choćmy
Gdy płynelismy głębiej postanowiłam stanąć na chwilę . Stanełam na jakiś glonach i poczułam , że się topie . Nagle podpłynoł do mnie Logan z Jamesem i wyciągli mnie na brzeg . Polożyli mnie na piachu , żebym doszła do siebie , pochwili przybiegly do mnie dziewczyny i zaczely się dopytywać jak się czuję . Na każde ich pytanie odpowiadałam że dobrze i że nic mi już nie jest . Carlos z Kendallem postanowili pujść po coś do picia więc nie widzieli całego zdażenia , ale gdy się dowiedzieli to wszyscy byli zgodni , że na dzisiaj jest już dosyć dużo wrażeni i postanowilismy wrucić do domu .
W samochodzie siedziałam pomiędzy Loganem a Jamesem bo chcieli się upewnić że nic mi nie jest .
Po powrocie do domu wszyscy byli głodni więc z dziewczynami postanowiliśmy zrobić kolację , a chłopacy poszli pograć na podjeżdzie w kosza .
Przy kolacji rozmawialiśmy na różne tematy , Patty i Iza zaproponowały gością żeby zostali na noc bo i tak często zostawali .
Ja , Kara i Alex postanowiłyśmy iść żebyciej spać bo byłyśmy zmęczone a reszta rozmawiała jeszcze przez jakiś czas .

1 komentarz:

  1. Jest bardzo dużo błędów ortograficznych. Hisroria na ogół ciekawa ale musisz pisać więcej w jedyn rozdziale. :3

    OdpowiedzUsuń